در حال بارگذاری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان:

انتخابات مهر تائید مردم بر انقلاب اسلامی است

شماره خبر : 476 - https://asreatrak.ir//short/VdKqm

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان گفت: حضور پر رنگ در انتخابات مهر تأئید مردم بر انقلاب اسلامی و همچنین اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی است.

علی دارابی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در خصوص شاخصه‌های فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری از نگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید دارای تفکر معقول، شجاعت در عمل، قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور باشد.

دارابی ادامه داد: از دیگر خصوصیات یک رئیس جمهور تراز انقلاب؛ خستگی ناپذیری و دارای همت بسیار، حاضر در بین مردم و آشنا با درد مردم، اهل بصیرت آگاهی و تدبیر واقعی و در عمل مجری عدالت اجتماعی باشد.

عضو شورای تأمین شهرستان شیروان گفت: ویژگی‌های فرد اصلح برای مسند ریاست جمهوری عبارتند از ولایت پذیری و ولایت محوری، معتقد به قانون اساسی و مقاوم در برابر دشمنان، مدیر و مدبر، با اخلاق و به دور از حواشی باشد، فردی کاری، مردمی، ارزشی و قانون مدار باشد، پیش برنده کشور در عرصه‌های مادی و معنوی باشد و در مجموع همت‌اش به حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف‌های انقلاب باشد.

دارابی انتخابات را یکی از دو  رکن مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: مردم سالاری دینی بر روی دو ستون ایستاده است که یکی از آن دو ستون، رأی مردم است. انتخابات همیشه در کشور ما مظهر وحدت ملی و وسیله‌ای برای عزت ملی است، لذا همه‌ی کسانی که مخاطب دارند؛ وظیفه دارند که مردم را به انتخابات دعوت کنند.

 وی پیرامون حضور حداکثری در انتخابات گفت: اولین چیزی که در بحث حضور حداکثری مطرح می‌شود، اعتماد مردم به مسئولین است که در این راستا باید بحث تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید آفرینی در بین مردم، ارتباط چهره به چهره با مردم و تفهیم مسئله امنیت و اقتدار کشور که در گرو انتخابات است، در اولویت قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان حضور پُر رنگ مردم در انتخابات را مهم برشمرد و تاکید کرد: حضور پر رنگ در انتخابات مهر تأئید مردم بر انقلاب اسلامی و همچنین اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی است.

دارابی خاطرنشان کرد: انتخابات با آراء بالا این امکان را به رئیس جمهور می‌دهد تا در مراودات بین‌المللی با قدرت وارد شود چون پشتوانه‌ی قوی مردم را دارد و این اعتماد به‌نفس در زمان بحران و مشکلات می‌تواند کمک کننده باشد.

وی در پایان شاخصه‌های اخلاقی و کاری شهید جمهور آیت‌الله رئیسی را برشمرد و افزود: ایشان ولایت باور و ولایت محور، مردمی و در بین مردم، دارای روحیه و مدیریت جهادی، دارای صداقت در گفتار و رفتار، شجاع در عرصه بین‌الملل و داخلی، تکیه بر توان داخلی کشور در عرصه‌های مختلف و مقید به ارتباط گیری با همسایگان و کشورهای دنیا با حفظ کرامت جمهوری اسلامی بودند.

انتهای پیام/احسان حق‌بین

0 نظر

ارسال نظرات